Είδη επίθεσης και φατρειές

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Είδη επίθεσης και φατρειές

Δημοσίευση από Alpo Την / Το Παρ Μαρ 18, 2016 7:22 pm

Γρήγορος γενικός οδηγός.

Creature Skills
Κάθε  κάρτα πλάσματος έχει τρεις ικανότητες (Skills) που προσθέτουν πολύ στη δύναμη και τις αδυναμίες του κάθε πλάσματος. Οι ικανότητες ξεκλειδώνουν όσο ανεβαίνει επίπεδο η κάρτα, η πρώτη ικανότητα είναι διαθέσιμη στο επίπεδο 0, η δεύτερη ξεκλειδώνει στο επίπεδο 5, και η τρίτη στο επίπεδο 10.

Μια τέταρτη, τυχαία ικανότητα μπορεί να προστεθεί σε μια κάρτα πλάσματος μέσω της εξέλιξης (Evolve). Για να εξελιχθεί μία κάρτα χρειάζεται ένας αριθμός από αντικείμενα που τα μαζεύετε στο Chambers, και ποικίλει ανάλογα την φατριά και τα αστέρια της κάρτας. Η τελική ικανότητα επιλέγεται τυχαία και μπορεί να είναι ίδια με μια ήδη υπάρχων ικανότητα (αν και σε διαφορετικό επίπεδο).

Την τέταρτη ικανότητα μπορείτε να αλλάξετε μέσω της διαδικασίας συγχώνευσης (meld). Είναι μια δαπανηρή αλλά απολύτως απαραίτητη διαδικασία αν θέλετε να φτιάξετε ένα ισχυρό dec.

Damage Spells, Direct Damage and Damage over Time
Τύποι επιθέσεων.


Υπάρχουν τέσσερις τύποι ζημιών στο Deck Heroes: physical DMG, direct DMG, magic DMG και Damage over Time (DoT) effects. Όλες αλληλεπιδρούν διαφορετικά με τα πλάσματα και είναι σημαντικό να γίνουν κατανοητές οι διαφορές όταν φτιάχνετε το deck σας. Οι δεξιότητες ζημίας που έχει κάθε κάρτα ενεργοποιούνται σε κάθε γύρο πριν από τη φάση της επίθεσης του πλάσματος (physical DMG) εκτός αν είναι δηλωμένο στην περιγραφή.  

1) Physical DMG είναι η βασική επίθεση που κάνει το πλάσμα. Φαίνετε σαν να κλωτσά όταν κάνει επίθεση στην απέναντι κάρτα. Η ζημιά που κάνει ισούται με το ATK που έχει η κάρτα. Η ικανότητα Sweeping Blow χτυπάει και τα διπλανά τέρατα της κάρτα που δέχεται το Physical DMG. Το Physical DMG μπορεί να μειωθεί με τις  δεξιότητες  Block (μειώνει κατά ένα ποσό την ΑΤΚ) και Frost Armor (όσο μεγάλη και να είναι η ΑΤΚ, μόνο ένα ποσό θα περάσει πχ 180 ΑΤΚ). Οι φυσικές επιθέσεις μπορούν επίσης αποκρουστούν (με Dodged).  

2) Direct DMG είναι μια ειδική μορφή DMG που δεν αντιμετωπίζεται από τις μαγικές άμυνες όπως η Immunity. Direct DMG είναι το Assassinate, Retaliate και Picking off. Δεν υπάρχει αυτήν την περίοδο κανένας τρόπος να μετριαστεί ή να αποφευχθεί το Direct DMG.

3) Magic DMG εύκολα κατανοητό από την περιγραφή της ικανότητας, γενικά περιλαμβάνει φωτιές, χτυπήματα από πάγο ή αστραπές. Είναι σημαντικό να ξέρετε ότι το Magic DMG μπορεί να επαναπροσανατολιστεί και να χτυπήσει το πλάσμα το οποίο εξαπέλυσε την επίθεση (με το Reflect) ή να αποκρουσθεί όπως με το Immunity, ή το Maji Shield.

4) Damage Over Time effects όπως Blaze or Gas Cloud αντιμετωπίζεται ως debuffs και όχι σαν άμεση πηγή ζημίας. Όπως τα περισσότερα debuffs, μπορούν να αποφευχθούν με  Immunity σαν να ήταν Magic DMG και να εμποδιστεί με Maji Shield και Reflect. Η ζημία που προκαλείτε από DoTs δεν είναι άμεση, αλλά γίνετε αφού κάνει την κίνηση του το αντίπαλο τέρας.

Buffs, Stacking Buffs, Auras and Heals

Υπάρχουν πολλαπλάσιοι τύποι ιδικών ικανοτήτων στο Deck Heroes (buffs) και συχνά δεν προσδιορίζονται σαφώς στο κείμενο περιγραφής. Ο πιο κοινός τύπος buff είναι το πλάσμα να αυξάνει την ATK ή ΗΡ του. Ένας άλλος τύπος Buff είναι να ενεργοποιήτε σε κάθε γύρο ή μετά από ένα κατάλληλο γεγονός όπως η λήψη ζημίας από ένα άλλο πλάσμα.

Η θεραπεία θα ενεργοποιηθεί σε κάθε γύρο στην σειρά του πλάσματος εκτός αν είναι σημειωμένο. Η θεραπεία γενικά θεραπεύει το πλάσμα με το μικρότερο ΗΡ, είτε όλα τα πλάσματα. Η θεραπεία μπορεί να αποτραπεί μόνο εάν το πλάσμα έχει σφραγιστεί ή έχει παγώσει, ή του έχει επιβληθεί Rip, ένα αντίπαλο χτύπημα που αποτρέπει την θεραπεία.  

Faction Auras vs General Auras
Κάθε φατρία έχει buffs για αύξηση ATK ή HP που έχουν επιπτώσεις μόνο στη φατριά τους, και δεν προσφέρει τίποτα στα πλάσματα άλλων φατριών. Υπάρχει, εντούτοις, buffs με επιρροή σε όλα τα πλάσματά σας και αγνοεί τις φατρίες. Αυτά τα buffs είναι πολυτιμότερα αλλά προσφέρουν λιγότερη επίδραση σε σχέση τα αντίστοιχά buffs φατριών.  

Αυτήν την περίοδο τα μόνα γνωστά πλάσμα με αυτά τα buffs είναι ο Humman πέντε αστέρων Pontiff, το οποίο έχει  Safeguard 7  και  Rage Boost 6. Το πέντε αστέρων Faen πλάσμα, Yggdryad, έχει Safeguard 7.  To Neander 4 αστέρων, Wolveria, έχει Rage Boost 5.  
Consecrate, Miasma, Ravage and Bane (CMRB) Edit

Υπάρχουν 4 δεξιότητες πλασμάτων στο Deck Heroes που δημιουργούν μια κυκλική, φυσική δύναμη από μια φατρία στην άλλη. Αυτές οι δεξιότητες είναι ισχυρές, αυξάνοντας την ATK το των πλασμάτων κατά ένα % στη φάση της επίθεσης, και δίνει ένα αξιοπρόσεχτο πλεονέκτημα εναντίων σε κάθε φατρία. Οι ποσοστό αύξησης ATK εξαρτάτε από το επίπεδο που έχει η κάρτα.  

Ενώ αυτές οι δεξιότητες είναι εξαιρετικά ισχυρές εναντίων μιας συγκεκριμένης φατριάς, δεν παρέχουν κανένα πλεονέκτημα στις άλλες φατρίες, και κάνουν αυτές τις δεξιότητες μια αδύνατη επιλογή για ένα "μόνιμο" Dec άμυνας, δεδομένου ότι η ικανότητα θα είναι αποτελεσματική μόνο εναντίων των ¼ των πιθανών αντίπαλων πλασμάτων.  

Consecrate : Αυξάνει την Human's ATK εναντίων των Mortii.
Bane : Αυξάνει την Mortii ATK εναντίων των Faen.
Miasma : Αυξάνει την Faen ATK εναντίων των Neander.
Ravage : Αυξάνει την Neander ATK εναντίων των Humans.


Upon Death [D] Skills Edit

Μερικές δεξιότητες πλασμάτων θα ενεργοποιηθούν μόνο μετά το θάνατο του πλάσματος. Αυτές λέγονται δεξιότητες θανάτου και δηλώνονται στην ικανότητα από το γράμμα D. Αυτές οι δεξιότητες ενεργοποιούνται αμέσως μετά το θάνατο, και ένα πλάσμα στέλνεται στο νεκροταφείο. Αυτό περιλαμβάνει την  δυνατότητας  Sacrifice, και Instakill.  

Αυτές οι δεξιότητες δεν θα ενεργοποιηθούν εάν το πλάσμα σταλεί στο νεκροταφείο από το χέρι, με την δεξιότητα Disposal, ούτε θα ενεργοποιηθούν εάν σταλθούν στο χέρι ή στο deck από το πεδίο μάχης, μέσω της δεξιότητας όπως το Retreat.Τα Death skills θα ενεργοποιήθουν, ακόμα κι αν το πλάσμα ενεργοποιήσει Rebirth (αναγέννηση) και επιστρέψει στο παιχνίδι, τεχνικά πρώτα πήγε στο νεκροταφείο.
 
Upon Death skill είναι η  ικανότητα  Rebirth.

Αυτή είναι ισχυρή δεξιότητα που μπορεί να φέρουν νεκρά πλάσματα από το νεκροταφείο κατ' ευθείαν στο χέρι ή στο dec σας και για αυτόν τον λόγω ιδιαίτερα αγαπητή δυνατότητα.

Φατριές
Η κατανόηση των τεσσάρων παρατάξεων, τις δυνάμεις, τις αδυναμίες και τις ειδικές ικανότητες της κάθε φατριάς, είναι ζωτικής σημασίας για να είστε σε θέση να παίξετε τα σωστά τις κάρτες σας ενάντια στους αντιπάλους, αν γνωρίζετε τι είναι στο deck τους.

Mortii : είναι τα zombies, δαίμονες, βαμπίρ, και άλλα πλάσματα της νύχτας.


Η φατριά των Mortii είναι ισχυρή έναντι της faen, λόγω της ικανότητάς Bane,. Υπάρχουν λίγες, αλλά πολύ ισχυρές ικανότητες που έχουν  τα Mortii.

Εάν έχετε έναν ήρωα 3 αστέρων ή μεγαλύτερο, θα θελήσετε να βάλετε τα Undying και Cripple ως τα κύρια ταλέντα του ήρωα σας. Το Undying δίνει ένα ποσοστό τύχης (αυξάνετε με το επίπεδο του ήρωα σας) για να επιστρέψουν 3 τυχαία πλάσματα από το νεκροταφείο. Αυτός ο συνδυασμός θα κρατήσει τους εχθρούς σας αδύναμους και νεκροταφείο σας άδειο.

Από τις δεξιότητες των πλασμάτων που μου αρέσει να χρησιμοποιώ περισσότερο είναι: Αναγέννηση (Rebirth), η οποία είναι παρόμοια με την Undying αλλά είναι του πλάσματος, δίνοντας ένα ποσοστό ευκαιρίας να επανέλθει αφού σκοτωθεί, και η κατάρα (Curse), η οποία δίνει άμεση ζημία στον εχθρικό ήρωα και ένα ακόμα ποσό ζημίας που βασίζεται σε ένα ποσοστό της μέγιστης ζωής του εχθρικού ήρωα.

Faen : Είναι πλάσματα του δάσους, όπως ξωτικά, Δρυίδες, νεράιδες,  κ.λπ.


Τα Faen είναι ισχυρά έναντι των Neander, λόγω της ικανότητάς Miasma. Οι νέοι παίχτες που ξεκινάνε το παιχνίδι, φυσιολογικά θα ξεκινήσουν με ένα καλό dec faen, διότι αυτό δίνει το παιχνίδι στην αρχή, οπότε λογικά θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε πολύ αυτήν την φατριά.

Η ικανότητες των Faen πλασμάτων που μου αρέσουν είναι η Restoration, η οποία θεραπεύει σε κάθε γύρο, καθώς και τα magic χτυπήματα που έχουν όπως η Flame Brave.

Στους περισσότερους παίχτες αρέσουν οι faen κάρτες και είναι η πρώτη φατριά στην οποία επενδύουν. Ο πρώτος ήρωας που ήθελα ήταν ο Devil Hunter - Αυτό είναι το πρώτο λάθος που έκανα όταν άρχισα το παιχνίδι. Μακάρι να είχα μαζέψει Shards για τον Predator. Η ικανότητά να καλέσει μια αρκούδα είναι 10x πιο ισχυρή από την αμυντική ικανότητα του Devil Hunter (δένει τους εχθρούς και δεν μπορούν να χτυπήσουν τις κάρτες σου).

Neander είναι, άγρια πλάσματα, κτήνη, και υβριδικά τέρατα.


Τα Neander είναι ισχυρά έναντι των ανθρώπων, λόγω της ικανότητάς Ravage. Τα Neander είναι γνωστά για τις αντι-μαγικές ικανότητές τους. Υπάρχει η φήμη πως τα dec Neander είναι αδύναμα, αλλά αν οικοδομήσετε μια σωστή συνεργασία μεταξύ του ήρωα και των πλασμάτων, μπορεί να είναι μια εξαιρετικά θανατηφόρα συνταγή για να είναι κάποιος κορυφαίος παίκτης.

Πολλές από τις ικανότητες των Neander είναι για την καταπολέμηση ή τον περιορισμό των ζημιών, ή τον έλεγχο των αντίπαλων πλασμάτων, όπως η Delay (καθυστέρηση), η οποία δίνει μια ευκαιρία να χάσουν τα αντίπαλα πλάσματα την σειρά τους.

TIP: Μια από τις κάρτες που θέλετε να έχετε είναι η Nidhogg λόγω το ότι δίνει 50% να καθυστερήσει τρία πλάσματα, και το γεγονός ότι έχει Stoneskin που παρέχει προστασία από τις δεξιότητες Instakill, Retreat, και Disposal. Όσο περισσότερες ίδιες κάρτες έχετε, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχετε να φτιάξετε ένα δυνατό dec. Είχα δύο Nidhogg και κατά λάθος πούλησα την μία στο παιχνίδι, πιστεύοντας πως θα έπαιζα κυρίως με faen, γι 'αυτό δεν πίστευα ότι ήταν απαραίτητη η δεύτερη κάρτα - να είστε προσεκτικοί με αυτό! Μην πουλάτε κάρτες ειδικά αν είναι δύσκολο να βρεθούν και έχουν υψηλή αξία!  

Human – Η ανθρώπινη φατρία είναι γεμάτη ευγενείς πολεμιστές, μάγους, ιερείς, και βασιλικά πλάσματα.


Είναι ισχυρή έναντι της παράταξης Mortii, λόγω της ικανότητάς Consecrate.

Άλλες αξιοσημείωτες ανθρώπινες δεξιότητες πλάσμα είναι Holy Light (Άγιο Φως) το οποίο αποκαθιστά 25-250HP στο πιο αδύναμο πλάσμα σας, Mass Heal η οποία αποκαθιστά την υγεία σε όλα τα πλάσματα σας, ανεξάρτητα από την παράταξη, και οι συνήθεις δεξιότητες αύξησης της επίθεσης και της μέγιστης HP στους άλλους ανθρώπους σας.

Στο Human dec μου, συνήθως βάζω πολλά πλάσματα με Disposal, όπως ο Balthazars. Disposal είναι μια μεγάλη δυνατότητα, γιατί όταν βάλω το πλάσμα στο παιχνίδι, στέλνει το εχθρικό πλάσμα με τον μεγαλύτερο χρόνο αναμονής στο νεκροταφείο και επίσης βγάζει εκτός του Rebirth (αναγέννηση) αν έχουν.  Πρόσφατα συγχωνεύσα την ικανότητα Disposal στο Royal Dragon μου, η οποία τον καθιστά εξαιρετικά πολύτιμο λόγω της ικανότητας Stoneskin, η οποία απενεργοποιεί τα αντίπαλα Disposal, ενώ ο ίδιος εξακολουθεί να είναι σε θέση να βγάλει εκτός μία εχθρική κάρτα.

Πηγές:
http://deck-heroes.wikia.com/wiki/Creature_Skills
http://tradingcardgames.com/play-deck-heroes-strategy-guide-hints-tips-tricks/

Alpo
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 11/03/2016

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://deckheroesgames.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης